Zoho Desk הוא מערכת ניהול פניות לקוחות (Help Desk) מבוססת ענן המאפשרת לארגונים לנהל באופן יעיל את הפניות המתקבלות מלקוחות.

המערכת מרכזת פניות מערוצי תקשורת שונים, כגון דוא”ל, צ’אט, רשתות חברתיות, טלפוניה, ווטסאפ ועוד, ומסייעת לצוותי שירות הלקוחות לטפל בפניות באופן מהיר ואפקטיבי.

Zoho Desk מציעה מגוון כלים לניהול משימות, תיעוד פניות, ניהול ידע, הפקת דוחות ותובנות על בסיס נתונים, וכן אפשרויות אוטומציה מתקדמות שמטרתן לייעל את העבודה היומיומית ולשפר את חוויית השירות של הלקוחות.

זו מערכת ה-CRM הטובה ביותר לעסקים קטנים ובינוניים

מה תקבלו?

שירות לקוחות

סדר

ניהול זמן

משימות

בינלאומי

אינטגרציות מובנות לכלים נוספים

עלות שימוש נוחה

התאמה אישית של המערכת לצרכי הארגון

גישת API מלאה

ניהול פניות יעיל: המערכת מאפשרת ניהול מרכזי של פניות מלקוחות, כך שכל פניה מקבלת מענה מהיר ומקצועי.
תמיכה מרובת ערוצים: מאפשרת קבלת פניות מדוא"ל, צ'אט, רשתות חברתיות, ווטסאפ ועוד במקום אחד.
מערכת אוטומציה: מאפשרת יצירת כללים ואוטומציות כדי להפוך תהליכים ידניים לאוטומטיים, וכך לחסוך זמן ולהפחית טעויות.
דוחות ובינה עסקית: הכלי כולל אפשרות לייצור דוחות מותאמים אישית, המספקים תובנות על ביצועי הצוות ושביעות רצון הלקוחות.

שפות נתמכות

אנגלית| עברית

אהבתם? בואו נתחיל

צור קשר
שם
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.