הטמעת טפסי הזמנה דיגיטליים במפעל ייצור דלתות

הצורך

חוסר סדר

חוסר שליטה

ריבוי משימות

מעבר מעבודה ידנית לאוטמטית

שיפור תהליכי מכירה

חתימה דיגיטלית

האתגרים

המפעל מייצר דלתות בהתאמה אישית, ובכל הזמנה של דלת חדשה יש צורך למלא טופס הזמנה מורכב מפרטים רבים.
השיטה בה הם עבדו היא למלא טופס ידנית, להחתים את הלקוח ולאחר מכן לסרוק ולהעלות לתיקיה של הלקוח ב-Drive.
כתוצאה מהתהליך הידני היו נגרמות תקלות ייצור והיה מוקדש המון זמן של כוח אדם לטיפול בעבודה משרדית מיותרת.

תהליכים

הבנת צרכים

הארגון שיתף את הקושי שלו ואת הבעיות הקיימות

אפיון התהליכים בכל עסקה

ניתוח ואפיון התהליך הלוגיסטי המתרחש בכל הזמנה חדשה

בניית הטופס

פיתוח אוטומציות

פיתוח אוטומציות המאפשרות לייתר עבודה ידנית ומעבר לעבודה אוטומטית יעילה

תוצאות ההטמעה

תהליך הזמנה מתבצע דיגיטלית כך שהנציג ממלא את הפרטים של ההזמנה בטופס חכם שבנוי כך שלא יתפספס שום פרט מהותי לייצור הדלת.
כ-10 שעות עבודה בשבוע, זו כמות הזמן שנחסכה ממעבר מתהליך ידני לתהליך דיגיטלי המשולב עם אוטומציות.

חווית הלקוח השתפרה מאוד, וחווית העבודה של העובדים נהפכה לקלה ולא מסורבלת.

אהבתם? בואו נתחיל

הטמעות נוספות
צור קשר
שם(חובה)
Hidden
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.