הטמעת Zoho CRM - המוזג שירותי בר

הטמעת מערכת Zoho CRM אצל המוזג שירותי בר

הצורך

רצף לוגיסטי

מעבר מעבודה ידנית לאוטמטית

שיפור תהליכי מכירה

בזבוז משאבים

ניצול מיטבי של כוח אדם

שירות לקוחות

ניתוח נתונים

ניהול קשרי לקוחות

חתימה דיגיטלית

מטרות ויעדים להצלחה

להרחיב את העסק

סדר וארגון בחברה

להוביל בשוק

שיפור חווית הלקוחות

אתגרים איתם מתמודד הארגון

קליטת לידים ושליחת הצעות מחיר דיגיטליות ממותגות בחוויה של החברה, ויצירת הזמנות לאירועים ב-CRM לאחר חתימת הלקוח על ההצעה.

לאחר האירוע, יש צורך לקבל משוב כדי להשתפר ולהשתמש במשובים לשיווק.

תהליכים

הבנת צרכים

הארגון שיתף את הקושי שלו ואת הבעיות הקיימות

אפיון המוצרים וקהלי היעד

תהליך בו יצרנו את הפרופיל של קהלי היעד שרוכשים את סוגי המוצרים

אפיון התהליכים בכל עסקה

ניתוח ואפיון התהליך הלוגיסטי המתרחש בכל הזמנה חדשה

פיתוח והתאמת המערכת

בניה ופיתוח המערכות בהם העסק ישתמש בהתאם לאפיון

פיתוח הצעת מחיר דיגיטלית

פיתוח אוטומציות

פיתוח אוטומציות המאפשרות לייתר עבודה ידנית ומעבר לעבודה אוטומטית יעילה

ביצוע החיבור בין ה-CRM לאתר

בניה ופיתוח אינטגרציה בין ה-CRM לאתר כך שהנתונים יזרמו

הטמעת מערכות הניהול והשיווק בעסק

הקניית הרגלי עבודה והדרכות לעובדים ולמנהלים מול התהליך החדש

תוצאות ההטמעה

מערכת CRM הקולטת את פניות המתעניינים, מאפשרת יצירת הצעת מחיר מורכבת בקלות, ויצירת הצעת מחיר דיגיטלית יפהייפיה באתר, הלקוח יכול לחתום ולאשר חלק מההצעה או את כולה, ובהתאם לכך נוצרות הזמנות אירועים ב-CRM.

יום לאחר האירוע, הלקוח מקבל אוטומטית משוב אונליין המאפשר להשתפר ולשווק את ההצלחות.

חשיבה יצירתית הביאה לתוצאה מדהימה ושיפור המרת הצעות מחיר להזמנות.

אהבתם? בואו נתחיל

צור קשר
שם
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.